91種類の無料ソフト(その他準備中)- ツール詳細
その他 (Other)
SupportPRO SupportDesk v3.0 |
SupportPRO SupportDeskは、顧客サポート管理のためにオープンソースで開発されたソフトウェアです。eメールのパイピング、POP3/SMTPサポート、統合サポート技術情報、複数のテーマ、スパムフィルター、リポート管理、テンプレートの応答などの豊富な機能を持っています。
SupportPRO SupportDesk 3.0 is a customizable web based helpdesk for complete customer support management. This open source software and Supports unlimited users, staff, departments, companies. Main features include email piping,POP3/SMTP support, integrated knowledge base, multiple themes, spam blocker, admin reports, reply templates etc.. This installation is for 2 month FREE trial. It can be extended to regular license by purchasing a paid license and without impacting existing data.
【更新履歴】
v1.0 (リリース 1) - Initial package version
【必須環境】
PHP (>= 4.3.0)
PHP safe mode off
Database (mysql, version >= 4.1.0)